Pristatymo ir grąžinimo sąlygos

 

  • Jūs išsirenkate prekę el. parduotuvėje, nurodote savo tikslų adresą ir telefoną ir apmokate užsakymą
  • Mes paruošiame užsakytas prekes, supakuojame ir išsiunčiame per kurjerį, paštomatą arba sudarome sąlygas atsiimti parduotuvėje, jeigu Jūs to pageidaujate.
  • Prekės gali būti grąžinamos, jeigu pastebėjote akivaizdų broką.
  • Jei  jums nepatiko spalva arba tiesiog apsigalvojote, susisiekite su mumis el.paštu lapu@lapu.lt ir mes pasistengsime rasti bendrą sprendimą.
  1. Prekių užsakymas, kainos, atsiskaitymo tvarka, terminai.
    1. lapu.lt internetinėje parduotuvėje Pirkėjas internetu gali pirkti 7 dienas per savaitę, 24 val. per parą. Užsakymai telefonu, el. paštu priimami nustatytomis darbo valandomis.
    2. Sutartis įsigalioja nuo to momento, kai Pirkėjas, pirkdamas internetu, paspaudžia mygtuką „Patvirtinti užsakymą“, o gavęs užsakymą Pardavėjas jį patvirtina atsiųsdamas patvirtinimo laišką Pirkėjo nurodytu el. paštu, o kitu būdų (telefonu ar el. paštu) darytiems užsakymams nuo apmokėjimo momento.
    3. Prekių kainos lapu.lt internetinėje parduotuvėje nurodomos eurais, įskaitant PVM.
    4. lapu.lt internetinėje parduotuvėje Pirkėjas internetu gali pirkti 7 dienas per savaitę,
    5. 24 val. per parą. Užsakymai telefonu, el. paštu priimami nustatytomis darbo valandomis.
    6. Sutartis įsigalioja nuo to momento, kai Pirkėjas, pirkdamas internetu, paspaudžia mygtuką „Patvirtinti užsakymą“, o gavęs užsakymą Pardavėjas jį patvirtina atsiųsdamas patvirtinimo laišką Pirkėjo nurodytu el. Paštu. Kitu būdų (telefonu ar el. paštu) darytiems užsakymams nuo sutartis įsigalioja nuo apmokėjimo momento.
    7. Prekių kainos lapu.lt internetinėje parduotuvėje nurodomos eurais, įskaitant PVM.
    8. Pirkėjas atsiskaito už prekes vienu iš šių būdų:
      1. 1.8.1.atsiskaitymas naudojantis el. bankininkyste – tai išankstinis apmokėjimas pasinaudojant Pirkėjo naudojama el. bankininkystės sistema.
      2. 1.8.2.Paysera mokėjimų sistema (įskaitant VISA ir MasterCard mokėjimus). Atsakomybė už duomenų saugumą šiuo atveju tenka atitinkamam bankui, kadangi visos piniginės operacijos vyksta banko el. bankininkystės sistemoje.
      3. 1.8.3.Grynaisiais pinigais prekių atsiėmimo metu. Pirkėjas privalo turėti tikslią pinigų sumą, kurią reikės apmokėti
    9. Pirkėjas įsipareigoja už prekes sumokėti nedelsiant. Tik gavus apmokėjimą už prekes pradedamas formuoti prekių siuntinys ir pradedamas skaičiuoti prekių pristatymo terminas.
    10. 1.10.Pirkėjui neįvykdžius mokėjimo per 24 valandas, užsakymas atšaukiamas.
  1. Prekių pristatymas.
    1. Pirkėjas, užsakymo metu pasirinkęs prekių pristatymo paslaugą, įsipareigoja nurodyti tikslią prekių pristatymo vietą, pašto kodą, nurodyti tikslų savo telefono numerį.
    2. Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju, jei Pirkėjas prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos nurodytu adresu, Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui.
    3. Pirkėjas įsipareigoja priimti prekes kitą dieną nuo pranešimo gavimo, kad jam bus ryt pristatyta siunta. Pirkėjui nepriėmus ir/ar neatsiėmus siuntos ji vežama pakartotinai. Dėl pakartotinų pristatymų Pardavėjas turi teisę apmokestinti Pirkėją, jei dėl šių pristatymų bus patirtos papildomos išlaidos.
    4. Prekes pristato Pardavėjas, Pardavėjo įgaliotas atstovas (kurjeris) arba Pirkėjas atsiima artimiausiame pašto skyriuje, siuntų terminaluose arba lapu.lt ofise, priklausomai nuo to, kokį pristatymo būdą pasirinko Pirkėjas.
    5. Pardavėjas gali taikyti nuolaidas pristatymui jeigu Pirkėjas viršija nustatytą užsakymo sumą.
    6. Pardavėjas pristato Pirkėjui prekes vadovaudamasis prekių aprašymuose nurodytais terminais. Išimtiniais atvejais prekių pateikimas gali vėluoti dėl nenumatytų, nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių. Tokiu atveju Pardavėjas įsipareigoja nedelsiant susisiekti su Pirkėju ir suderinti prekių pateikimo sąlygas.
    7. Visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pateikimo terminų pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pateikiamos arba pateikiamos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių.
    8. Pirkėjas privalo nedelsiant informuoti Pardavėją, jeigu siunta pateikiama pažeistoje
    9. pakuotėje, jeigu siuntoje pateikiamos neužsakytos prekės arba netinkamas jų kiekis, nepilna užsakymo komplektacija.
    10. 2.10.Pirkėjas, pristatymo metu pastebėjęs pakuotės pažeidimus, privalo kurjerio pateikiamame siuntos pristatymo dokumente nurodyti pastabas arba surašyti atskirą aktą dėl šių pažeidimų. Tai Pirkėjas privalo padaryti dalyvaujant kurjeriui. Neatlikus tokių veiksmų Pardavėjas yra atleidžiamas nuo atsakomybės prieš Pirkėją dėl prekių pažeidimų, susijusių su pakuotės pažeidimais, kurių Pirkėjas nepažymėjo kurjerio prekės pristatymo dokumente.
    11. 2.11.Pirkėjas savo nuožiūra negali keisti prekių pristatymo adreso kai siunta yra išvežta. Jeigu pristatymo vieta yra pakeičiama asmeniškai tariantis su kurjeriu ar kita pristatymą teikiančia tarnyba, Pardavėjas neatsako už siuntų pristatymo termino vykdymą bei turi teisę papildomai apmokestinti Pirkėją už patirtas papildomas išlaidas.
  1. Prekių kokybės garantijos.
    1. Kiekvienos lapu.lt internetinėje parduotuvėje parduodamos prekės duomenys nurodomi prie kiekvienos prekės esančiame prekės aprašyme.
    2. Pardavėjas neatsako už tai, kad lapu.lt internetinėje parduotuvėje esančios prekės spalva, forma ar kiti parametrai gali neatitikti realaus prekių dydžio, formų ir spalvos dėl Pirkėjo naudojamo monitoriaus ar išmanaus įrenginio ekrano ypatybių.
  1. Prekių grąžinimas ir keitimas.
    1. Prekių grąžinimas vyksta vadovaujantis LR Vyriausybės 2014 m. liepos mėn. 22 d. nutarimu Nr. 738 (Žin., 2014, Nr. 2014-10565) patvirtintomis mažmeninės prekybos taisyklėmis. Pinigai už grąžintas prekes visais atvejais pervedami tik į mokėtojo banko sąskaitą.
    2. Norėdamas grąžinti prekę(-es) remiantis Taisyklių 8.1. punktu, Pirkėjas gali tai padaryti per 14 (keturiolika) darbo dienų nuo prekių pristatymo Pirkėjui dienos, informuodamas Pardavėją kontaktų skyriuje nurodytomis susisiekimo priemonėmis, nurodant grąžinamos prekės pavadinimą, užsakymo numerį ir grąžinimo priežastis.
    3. Pirkėjui grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:
      1. 4.3.1.grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje;
      2. 4.3.2.prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
      3. 4.3.3.prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
      4. 4.3.4.grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios Pirkėjas ją gavo;
      5. 4.3.5.grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą.
    4. Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko 8.3. straipsnyje nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.
    5. Grąžinant gautą ne tą prekę ir/ar nekokybišką prekė, Pardavėjas įsipareigoja atsiimti tokias prekes ir jas pakeisti analogiškomis tinkamomis prekėmis.
    6. Tuo atveju, kai Pardavėjas neturi pakeitimui tinkamų prekių, Pirkėjui grąžinama sumokėta suma, neskaitant kainos už pristatymą.
Kalba/Language